Re: Cuda z sesjami dos-u po fixie13

Autor: Wojtek (w.nowinski_at_trg.com.pl)
Data: Fri 05 Jan 2001 - 18:00:18 MET

Panowie nie oszukujmy się. Zarówno SDD IBM'a jak i Scitecha działa na wybranych
komputerach. Ja testowałem niektóre sesje na dwu różnych IBM'ach PC300GL i bez
sukcesu. Na S3 Savage4 zamontowanej oryginalnie mogę pracować ( i tak też robię)
tylko ze sterownikami S3. Na obu SDD komp zalicza totalny zwis jeśli ruszy
jakikolwiek programVIO lub Okno OSa. Przyznaję sesje Win/Osa ruszyły nieźle(ale nie
za pierwszym podejściem). Na ATI 128 sesje win/osa po prostu nie ruszają a
właściwie ruszają tylko znikają i się nie chcą skończyć. ja mam fixa 11 ale
problemu bym szukał w SDD a nie systemie

Wojtek