Re: Cuda z sesjami dos-u po fixie13

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_discoverfinancial.com)
Data: Fri 05 Jan 2001 - 17:38:05 MET

Leszek KUBRAK wrote:
> =

> On Fri, 5 Jan 2001 01:07:47 +0100 (MET), Jaros aw Tabor wrote:
> =

> =

> W=A0a=14nie dlatego ppozosta=A0em przy 11. Taki objaw jest zar=F3wno w =
13 jak i w 14.
> =

Ja mam 14-stke z najnowszym kernelem i nie mam takiego problemu.
Natomiast, gdy testowalem SDD to rzeczywiscie sesje Win-OS/2
pelnoekranowe i okienkowe nie nadawaly sie do niczego. Samych sesji DOSu
nie sprawdzalem, ale podejrzewam ze bylby taki sam efekt. Moim zdaniem
to jest problem SDD, bo uzywajac sterownikow Matroxa tego problemu nigdy
nie stwierdzilem.

-- =

* *
* Rafal Szymczak *
* Discover Financial Services, Inc. *
* rafalszymczak_at_discoverfinancial.com *
* "Long live OS/2" *
* *