Re: Testy systemow w magazynie Chip

Autor: Piotr Grzybowski (merlin_at_warhead.ii.pl)
Data: Fri 05 Jan 2001 - 00:37:07 MET

On Wed, 3 Jan 2001, [iso-8859-2] Rafał Zawiślak wrote:

> Cześć
>
> Dostałem wreszcie wiadomość od osoby mającej być odpowiedzialną za testy
> systemów operacyjnych w magazynie Chip:
[...]
> Dla przypomnienia - w teście systemów sieciowych zabrakło nawet wzmianki
> o Warp Server for eBusiness.
jakos ostatnio mnie to troche zaczyna denerwowac, _wszyscy_ jakby sie
zmowili i ignoruja istnienie osa... gorzej niz przedtem.
 Napisz temu expertowi od siedmiu bolesci, ze jak sie nie zna, to niech
idzie sprzedawac nawoz, albo niech po prostu robi cos innego niz pisanie o
oprogramowaniu, bo nie potrzebnie wkurza ludzi. Jak chcesz, to ja mu
napisze..

pg