Re: Testy systemow w magazynie Chip

Autor: Rafał Zawiślak (rafalz_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 04 Jan 2001 - 13:38:18 MET

Przemysław Pawełczyk napisał(a):
> Czy CHIP lub ENTER prowadzą serwis podobny temu, czy też trzeba się
> specjalnie logować, poprzez jakiś "NEWS reader"? W tym drugim przypadku
> szkoda mi i pieniędzy, i czasu. Mając list u siebie w komputerze
> off-line (jak ten) mogę dyskutować, w przeciwnym przypadku odpada.

Ściągnięcie artykułów przez newsreadera Netscape z 4-5 grup zajmuje mi
ok. 3-4 minut. Wszystko mam na dysku po rozłączeniu się i odpowiadam na
listy będąc offline :-). Jeżeli chciałbyś mieć to na koncie pocztowym to
chyba najlepszy sposób zamówić sobie dostarczanie postów przez bramkę
newsgate .

--
pozdr.
rAFII