Re: plyta

Autor: Oldis (oldis_at_kki.net.pl)
Data: Wed 03 Jan 2001 - 20:35:00 MET

Adam Plaszczyca wrote:

> Trudno, masz pecha.

Eee tam, Timmy nie rozpaczaj:) Znajdz kogos z Warpem wedle miejsca
zamieszkania, kto pozwoli Ci poogladac a zapewniam, ze w euforie nie
wpadniesz..:) To z pewnoscia nie jest warte nawet polowy ceny - jako
system do zastosowan amatorskich jest zbyt kaprysny i zawily miejscami
a jako profesjonalny raczej sie nie kwalifikuje.
Ot ciekawostka dla bogatych hobbystow...:)

pozdro..
Oldis