Re: Warp CD-Copy 2.0 (New Year Preview Edition)

Autor: Wojtek (w.nowinski_at_trg.com.pl)
Data: Wed 03 Jan 2001 - 19:21:26 MET

No cóż działa, ale mam parę pytań:
-patrząc na zawartość katalogu to do konwersji na mp3 jest używany Blade Encoder normalnie
gdy go używam np. z Mp3Pm to mam do odznaczenia nie tylko bitrate ale i np. CRC check tutaj
nie czyli jest coś tam ustawione domyślnie tylko co? tak samo bit swap?
-dlaczego pliki wynikowe lądują w c:\ mimo że powinny w c:\wcdcopy?
-próba zakończenia przez file/exit jest nieskuteczna a zamknięcie okna daje komunikat
WCDCOPY.EXE wygenerował naruszenie dostępu 00024b43 itd... (mój komp to
warp4pl+fix11pl+Xworkplace itp..)
Tak poza tym super !!!! .....tylko te Tagi, bez tego cała frajda ucieka i trochę wiecej
opisu
Teraz używam RSJ'ta do zdejmowania ścieżek do wav'a i MP3Pm razem z Blade Encoderem lub
L3Enc/2 działa OK ale chętnie przesiądę się na WarpCDCopy

Pozdrawiam

Wojtek