Re: Bootable CD

Autor: mbs (mbs_at_poczta.fm)
Data: Thu 28 Dec 2000 - 09:46:00 MET

Marek Wojciechowski wrote:

> [...]

Ja tak zrobiłem i działa - kilkakrotnie nadmiernie poprawiłem system i
mogłem wrócić do pierwitnych ustawień.

Spsób jest prosty jak futerał na cepy- poprostu przekopiowałem całość -
nie tulko partycję systemową. W wypadku jak wyżej startuję z dyskietek
systemowych, i najnormalniej w świecie kopiuję całość tego co potrzebne,
dokładnie w to samo miejsce(FC lub polecenie xcopy).

Podpowiedziano mi również (Jurek Kowalski), że w ten sposób można
przenosić system na inny dysk i inną maszynę (wskazana taka sama lub
bardzo podobna konfiguracja sprzętu) warunkiem startu systemu jest wtedy
ta sama litera dysku (u mnie logiczna E)- sprawdziłem - działa!

Z pewnością są bardziej finezyjne sposoby - tylko po co kombinować skoro
taki działa?

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >