Re: Gnuplot

Autor: Piotr Grzybowski (merlin_at_warhead.ii.pl)
Data: Tue 26 Dec 2000 - 18:34:17 MET

On Mon, 25 Dec 2000, Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Pewnie to jakas bzdura, ale nie moge dojsc z gnuplotem do porozumienia
>(kiedy w eulerze wychodza mi takie rezy bez problemu). Czy moglby mi
> ktos przykladowo napisac, jak narysowac np. z=(1+it)/(1-it) gdzie t to
> liczba rzeczywista...

Lew, zdajesz sobie sprawde, z reprezentacji liczb zespolonych, tak zwanej
reprezentacji gaussa? chodzi o to ze wspolzedna urojona mozesz traktowac,
jako normalna nie zalezna zmienna... rysujesz wykres 2d, z tym ze na
jakies osi odkladasz skladowa urojona... tzn zmierzam do tego ze nie
rozumiem w czym problem... :-)

pg

P.S.
 ale specjalnie dla Ciebie istaluje gnuplota i bede probowal:-)