HEEELP! G'98 rozwalilo mi OS/2

Autor: Jaroslaw Tabor (jarek_at_srv.pl)
Data: Mon 25 Dec 2000 - 20:35:18 MET

Pomocy!

    G'98 najpierow sie rozp***, przy instalcji jedengo programu,
podmienily sie jakies biblioteki,
i G umarlo z komunikatem ze "Explorer wykonal niedozwolona operacje".
OS/2 wciaz dzialal ok, na tym samym kompie.
Przy probie reinstalacji G'98, G98 zepsulo cos w gdzies, tak ze OS/2
przestal wstawac.
Na razie przy probie postawienia LILO mam komunikat o bledzie w
pierwszym sektorze
partycji OS/2 ( ... doesn't have a valid boot signature).
OS/2 bootniety z dyskietek nie widzi dawnej partycji z OS/2 (Urzadzenie
jest niedostepne),
chkdsk nie dziala, generalnie jest kaszana do kwadratu.
Mam tam bardzo duzo waznych danych i musze to uratowac.
Czy ktos zna jakies programy ratunkowe dla HPFS? (Kilkukrotne rzucenie
plytka instalacyjna
od G'98 o podlgoe nie pomaga :(((( )

JT.