Re: problem z siecia

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl)
Data: Thu 21 Dec 2000 - 00:35:51 MET

On Mon, 18 Dec 2000 12:48:42 +0100 (MET), Tomasz Kurpiel wrote:

>Witam.
>
>Niedawno stalem sie szczesliwym posiadaczem OS/2 v.3.
>Niestety ciagle nie wiem jak mam uruchomic karte sieciowa - realtek 8029
>(zgodna z ne2000). Z tego co wyczytalem w internecie to potrzebny mi jest
>MPTS. Nie wiem skad mam to wziac - nie ma go na dyskietkach od OS'a ani w
>bonus pack'u, w internecie nie znalazlem nic poza fix'ami do MPTS'a. Jezeli
>ktos moglby pomoc mi w tej sprawie to by bym bardzo wdzieczny.
>
>Pozdrawiam.
Zaintaluj tego fix'a. On zapyta Ciebie czy instalować mPTS, czy fixować - Ty
oczywiście odpowiesz, że instalować :-))). I w ten niecodzienny spsób staniesz się
posiadaczem OS/2 Warp 3 Connect :-).

Powodzenia
                        Pozdrawiam

OS / 2 > Win ^ 98
Andrzej Pięta (w domku) mailto:ap_at_koszalin.tpnet.pl
--- wzeszło słoneczko nad naszą wioseczką ---