problem z siecia

Autor: Tomasz Kurpiel (timmy_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 18 Dec 2000 - 12:43:41 MET

Witam.

Niedawno stalem sie szczesliwym posiadaczem OS/2 v.3.
Niestety ciagle nie wiem jak mam uruchomic karte sieciowa - realtek 8029
(zgodna z ne2000). Z tego co wyczytalem w internecie to potrzebny mi jest
MPTS. Nie wiem skad mam to wziac - nie ma go na dyskietkach od OS'a ani w
bonus pack'u, w internecie nie znalazlem nic poza fix'ami do MPTS'a. Jezeli
ktos moglby pomoc mi w tej sprawie to byłbym bardzo wdzieczny.

Pozdrawiam.