Re: Kalendarz Ekumeniczny 2001

Autor: Piotr K (pkuriata_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 23 Dec 2000 - 10:23:32 MET

Użytkownik TNN <tnn_at_sub.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:200012211517.NRB5452_at_hslr.rhuqo.qohq.com...
> Kalendarz Ekumeniczny 2001
>
> Jedyne w Polsce, unikalne wydawnictwo laczace cechy kalendarza i
miedzyreligijnego almanachu !!!

> Zawiera m.in.
> - codzienne kalendarium swiat i czytan 5 religii (katolicyzm, prawoslawie,
protestantyzm, islam, judaizm)

Wiecie czym rozni sie religia od chrzescijanstwa?
Tym czym ogladanie zachodu slonca na widokowce od ogladaniem go naprawde na
wlasne oczy!
Jako chrzescijanin uwazam ze ekumenizm jest nowa wieza babel ;-)

Wiem, ze nie na temat, ale nie moglem sie powstrzymac

Piotr