Re: reklamki

Autor: mbs (mbs_at_poczta.fm)
Data: Fri 22 Dec 2000 - 07:14:15 MET

Rafal Szymczak wrote:

> He, he, he. Tez mialem z takimi do czynienia. Swego czasu..
> studentem na AGH, zainstalowali nowego VAXa w UCI. Studentow z wydzialu
> elektrycznego potraktowali jako swinki doswiadczalne, zeby ten nowy
> system przetestowac. Obrocilo sie to cale doswiadczenie przeciwko
> testerom, bo mala grupa studentow (gdzie bylem i ja) wgryzla
> sie w system tak dobrze, ze bylismy lepsi od "fachowcow"...

A w Szczecinie ktoś... w nagłówkach do programów na Amstrada 128
firmowanych przez Hackig studio... -zdjął zabezpieczenie i pozmieniał
pierwszą literę na F...
> Milo sie wspomina tamte hackerskie czasy.
> Jaja odchodzily na calego, choc czasem chwyty byly ponizej pasa,....
> * Rafal Szymczak *

To też dobra metoda - tylko trzeba mocno ścisnąć...
i... nie tego, który musiał wykonać...

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >