Re: reklamki

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_discoverfinancial.com)
Data: Mon 18 Dec 2000 - 22:32:30 MET

mbs wrote:
> =

> Zauwa=BFy=A0em, =BFe do mojej korespondencji doczepili reklamki - to ni=
e moje
> a poczty FM - musz=EA z ich us=A0ug korzysta=E6 bo kto=14 na serwerze
> uczelnianym za=A0o=BFy=A0 zabezpieczenie antyspamowe i dzia=A0a bardzo =
dobrze -
> nic nie wypuszcza! ale za to zasysa wszystko !
> Nie ma to jak fachowcy!

He, he, he. Tez mialem z takimi do czynienia. Swego czasu gdy bylem
studentem na AGH, zainstalowali nowego VAXa w UCI. Studentow z wydzialu
elektrycznego potraktowali jako swinki doswiadczalne, zeby ten nowy
system przetestowac. Obrocilo sie to cale doswiadczenie przeciwko
testerom, bo mala grupa studentow (gdzie bylem i ja) wgryzla sie system
tak dobrze, ze bylismy lepsi od "fachowcow", ktorzy administrowali ten
system. Jaja odchodzily na calego, choc czasem chwyty byly ponizej pasa,
a "fachowcy" nie mogli sobie z nami poradzic. Ja osobiscie bylem czysty,
ale mialem wiele kont na nazwiska popularnych na owe czasy zuzlowcow.
Milo sie wspomina tamte hackerskie czasy.

-- =

* *
* Rafal Szymczak *
* Discover Financial Services, Inc. *
* rafalszymczak_at_discoverfinancial.com *
* "Long live OS/2" *
* *