Re: Pomoc Zdrowemu Rozsadkowi

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_discoverfinancial.com)
Data: Tue 19 Dec 2000 - 18:18:50 MET

mbs wrote:
> =

> =

> Nie martw si=EA - gonimy i przegonimy - Lechu jest wizjonerem i bior=B1=
> miar=EA na znajomych z rz=B1du stwierdzi=A0, =BFe mamy si=EA czym pochw=
ali=E6..
> i mamy szanse na wygran=B1 w tych zawodach
> =

> -mo=BFe nie co do og=F3lnej ilo=14ci ale u nas jak ju=BF kto=14 w rz=B1=
dzie to nie
> ma zmi=A0uj...
> =

Obawiam sie, ze mozesz miec racje. W Polsce wszystko robi sie na model
amerykanski. Niestety, wedlug mojej opinii nie jest to najlepszy
przyklad do nasladowania. Jezeli szkolnictwo tez zrobia na model
amerykanski (a wyglada na to ze proboja) to nietrudno bedzie w glupocie
doscignac Amerykanow. Osobiscie, przygladna bym sie krajom Europy
Zachodniej i wyciagnal co maja najlepsze (szkolnictwo, opieka zdrowotna,
itd.) i zaadaptowal na polski grunt. Przepraszam, ze ponownie nie na
temat.

-- =

* *
* Rafal Szymczak *
* Discover Financial Services, Inc. *
* rafalszymczak_at_discoverfinancial.com *
* "Long live OS/2" *
* *