Re: nie moge sciagnac fixpaka

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_discoverfinancial.com)
Data: Tue 19 Dec 2000 - 18:03:50 MET

Tomasz Kurpiel wrote:

> Juz trzeci dzien probuje sciagnac z ftp IBM fixpaka XRWU38 i zawsze transfer
> staje na obrazie trzeciej dyskietki, zawsze w tym samym miejscu (nie pomaga
> resume).
> Czy ktos wie skad jeszcze mozna to pobrac?
> Pozdrawiam.

A co to za fixpak? Oznaczenia fixpakow sa zawsze siedmioliterowe.

Radze sciagnac nowszy. Wydaje mi sie ze chodzi tu o fixpak do OS/2 V3 w
wersji brytyjskiej. Nie wiem jaki jest ostatni w wersji brytyjskiej, ale
w wersji amerykanskiej jest to numer 43 (XR0W043). O ile nie moge
powiedziec wiele o tym najnowszym fixpaku (wydaje sie solidny), to
fixpak 42 zostal juz rzetelnie przetestowany i jest godny polecenia.

*   Rafal Szymczak                        *
*   Discover Financial Services, Inc.     *
*   rafalszymczak_at_discoverfinancial.com   *
*   "Long live OS/2"                      *