Re: Aplikacje naukowe

Autor: Piotr Grzybowski (orkrist_at_corcoran.if.uj.edu.pl)
Data: Thu 14 Dec 2000 - 00:41:54 MET

On Tue, 12 Dec 2000, Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> sie
> A da sie go opanowac w krocej niz 2 tygodnie? :>
w tej chwili jestem na IV roku fizyki i mimo ze wybralem teorie (chyba mi
odbilo) to wiem jak jest z programami do obrubki danych i rysowania
wykresow. Jest ich kilka i jeszcze nie dawno sam pisywalem maile w prosbie
o pomoc i taka pomoc zostala mi udzielona. Odpowiedzia _jest_ gnuplot. W
polaczeniu z faktem ze mozna go skryptowac w rexie (jakos nawet lepiej niz
pod unixem, gdzienie wiem jak w skryptach shella cos pisac - chyba sie nie
da) oraz z tym ze jest najszybszy i najbardziej elastyczny daje najlepszy
program jaki mozna sobie wymazyc.

pg