BJC 2000

Autor: Piotr Grzybowski (orkrist_at_corcoran.if.uj.edu.pl)
Data: Thu 14 Dec 2000 - 00:21:21 MET

Czolem!

 Jestem w desperacji... Potrzebuje na dosyc bardzo sterownikow do kanona
wspomnianiego w tytule... bj2000 albo bcj - tylko jedna z nich istnieje,
ale je myle:-)
 Problem jest taki, ze pod osem sa wszystkie, z wyjatkiem serii 2000..
i nie wiem co zrobic, bo probowalem juz wszystkie... Zeby bylo
smieszniej, to ktos (to nie jest moj sprzet) zmienil gdzies
(chyba w lotusie ss) ustawienia na drukowanie wizytowek... - bo w
miedzy czasie ktorys ze sterownikow zaczal drukowac, smieszenie sie
zaczelo robic, kiedy nie dalo sie juz tego nijak zmienic - dalej wszystko
jest drukowane jak wizytowki.
 Pomozcie!

pg
Piotr Grzybowski merlin_at_asua.org.pl