Sterowniki i sieć windziana

Autor: tszczesn_at_elka.pw.edu.pl
Data: Wed 13 Dec 2000 - 01:21:58 MET

mam do fachowców kilka pytanek:
1) Są sterowniki pod OS2 do drukarki HP DJ640C? (jest
podłączona do komputera pod windą, a ja chcę jej użyć z
poziomu OS2) 2) Mam w domu trzy komputery połączone w sieć -
jeden to Win95, drugi WinME, trzeci (mó :) OS2. Dopóki na
drugim też był win95 wszystko z siecią było OK. Po wymianie
nie widzę tego komputera w Connections, ale do jego zasobów
się mogę dostać, jak podam nazwę komputera i zasobu.
Dodatkowo przestał też być widoczny komputer pierwszy, który
nadal ma win95. O co tu biega? 3) W sieci jak wyżej pod OS2
na windach widzę krótkia (np. nazwa~1.txt) nazwy plików,
czemu??? Winda jak nie widzi po przeciwnej stronie drutu
drugiej windy nie wysyła długich nazw???

Mam Warp4 + FP9.

Tomek

Internet: tom_at_pay.com.pl
          tszczesn_at_elka.pw.edu.pl