Re: FAT32 i fdisk w OS/2

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Tue 12 Dec 2000 - 13:36:34 MET

On Tue, 12 Dec 2000 09:30:08 +0100 (MET), Jan Gromadzki wrote:

>- czy OS/2 i jego fdisk są w stanie współistnieć z prymarną i butowalną
>partycją FAT32 (czyli de facto windozą)? w praktyce chodzi o to, czy OS/2 może
>tej partycji przyznać literkę C? OS mam na dysku logicznym i nie mam czasu na
>robienie rewolucji na dysku (to może się przecież przydarzyć także innym).

Moja wiedza mówi, że nie. Z tej prostej przyczyny, że FAT-32 jest dla OS/2
systemem obcym. Obsługuje go tylko dodatkowy driver, który przydziela kolejne
litery po partycjach i napędach (CD-ROM) obsługiwanych standardowo przez OS/2.
Inna sprawa,że można mieć wtedy dostęp (przećwiczyłem) do dwóch partycji primary
na tym samym dysku np. HPFS z OS/2 i FAT-32.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3 A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21