Re: Jak zmienic login i password (te od LANu)

Autor: Piotr Szczesnik (szczesnik_at_usa.com)
Data: Tue 12 Dec 2000 - 02:05:58 MET

On Mon, 11 Dec 2000 11:35:30 -0600, Rafal Szymczak
<rafalszymczak_at_discoverfinancial.com> wrote:
>To znaczy, ze logujesz sie lokalnie?

Tak

>Napisz krok po kroku co robisz, i jakie sa komunikaty bledow.
Wybieram:
Connections | Network | Network Services | Logons | File and Print
Client Workstation Logon

Pojawia się:
Starting requester

Pojawia sie okienko LAN logon
Podaję użytkownika i hasło (te dane chcee zmienic)

Po jakims czasie pojawie sie:
The logon attempt was unsuccessful

>To wszystko jest przecierz w okienku do logowania.

U mnie nigdy nie było

>O jakie konkretnie okienko Ci chodzi?

Connections | Network | File and Print Client Resource Browser

Tam mam sprzęty ze starej sieci? Czy wystarczy je usunąć, nic to nie
popsuje?. Ja tam chcę widzieć jedynie włączone komputery.
Nie chcę oglądać też ich opisów, tylko nazwy (bo to co ludzie wpisują
w opisach, to lepiej nie czytać)

--
=--------   /__//_  /     ---------- mailto:szczesnik_at_usa.com ------=