Re: FAT32 i fdisk w OS/2

Autor: Jan Gromadzki (jan_at_P25)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 15:15:10 MET

On pon, 11 gru 2000, you wrote:

> A co ma do tego FDISK ???

No cóż, sam chciałbym wiedzieć. Jeśli z jakiejś przyczyny fdisk pada natychmiast
po odczytaniu tablicy partycji to jest to spory problem, zwłaszcza przy
instalacji.

Nie wiem jakie są relacje między osowymi drajwerami dysków (to jest
zdaje się plik IBMS506*.ADD i jakieś pliki pomocnicze) a fdiskiem w
kwestii przydzielania dyskom literek i nie wiem jak skłonić te
przyrządy do oznaczenia partycji primary FAT32 jako C: - tego chciałbym się
dowiedzieć i stąd moje maile. Z moich dotychczasowych doświadczeń wynika, że
jeśli 1. partycja primary dysku "startowego" nie jest przez OSa interpretowana
jako C, a system literkę tę przydzieli następnej dla niego rozpoznawalnej
partycji, np. dyskowi logicznemu, to przeprowadzenie instalacji jest
problematyczne. Mam taki problem i w tej chwili po prostu ani nie moge
uruchomic systemu OS/2, ani zainstalować nowego.

Z szacunkiem

JG