Re: FAT32 i fdisk w OS/2

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_discoverfinancial.com)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 17:14:55 MET

Leszek KUBRAK wrote:
> =

> On Mon, 11 Dec 2000 12:03:53 +0100 (MET), Jan Gromadzki wrote:
> =

> =

> A co ma do tego FDISK ???
> =

Jesli masz wiecej jak jedna partycje primary na pierwszym dysku, to
tylko jedna moze byc w danej chwili widoczna, i ma przydzielona litere
C. FDISK ma taka opcje, zeby zaznaczyc ktora partycja ma byc oznaczona
C, czyli byc widoczna.

Wydaje mi sie ze partycja FAT32 nie spelnia wymogow "bootowalnosci", i w
tym wypadku nie dlatego ze jest FAT32. Proponuje zrobic nastepujacy test
i dac wynik na grupe:
FDISK /QUERY

-- =

* *
* Rafal Szymczak *
* Discover Financial Services, Inc. *
* rafalszymczak_at_discoverfinancial.com *
* "Long live OS/2" *
* *