Re: SDI

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 19:16:32 MET

On Wed, 6 Dec 2000 15:22:17 +0100 (MET), Piotr Grzybowski wrote:

>nie wyskakuja Ci jakies blady? bo mi tak - chyba sa problemy z CCP
>i w ogole z kompresja.. efekt: wyskakuja protocol rejecty...:(

Tylko coś takiego : PPP: Unknown protocol: 0xC02B, PROTOCOL REJECT generated.

Ale co to za protokół, to nie wiem. W FAQ-u do InJoya taki protokół nie jest
opisany. Poza tym żadnych problemów, połączenie stoi mi bezproblemowo od dwóch
dni. Ze starego notebooka (486) zrobiłem sobie router pod Warpem Connectem.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3 A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21