Re: Zmiana klawiatury w locie

Autor: Ninik (dominik_at_chmaju.prv.pl)
Data: Tue 05 Dec 2000 - 18:48:42 MET

Kiedyś ktoś zwący się ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl Andrzej Pięta napisał że:
> Używaj polskiej klawiatury - ręczę ,że nie będziesz miał takich
> problemów.

Używam polskiej klawiatury programisty, a maszynistki nie mam zamiaru
nigdy. Nie cierpię jej.
Chodzi mi o to że jak nacisnę alt+z to mam "ż" a jak alt i z to mi
zamyka okienko... Chciałbym to przerobić na sposób windowsowy. Ma ktoś
coś do tego?

--
     ___
     /  \                    /           Dominik Chmaj