Re: SDI pod OS/2.

Autor: Piotr Grzybowski (orkrist_at_corcoran.if.uj.edu.pl)
Data: Sun 26 Nov 2000 - 18:18:07 MET

On Sat, 25 Nov 2000, Leszek KUBRAK wrote:

> Pozwolę sobie zreasumować cał problem, a Lechu może niech wrzuci to
> na strony Tamu. Powiem krótko : doktoratu na tym zrobić się nie da - za proste.
>
> 1. Pod InJoyem :
> ================
> - Ustawiamy UserID i Password zgodnie z tym co nadała TP-SA.
> - tryb połączenia PPP
> - szybkość portu COM 115200
> - Timer i Idle timeout puste (nie rozłączy się automatycznie)
> - numer dzwonienia dowolny
> - pozostałe pola dzwonienia puste
> - ręcznie przygotowałem skrypt jak poniżej :

> [...]
prawda jest takak, ze dziala bez nizcego:-)

> 2. Dialer systemowy (powtarzam za Wojtkiem)
> [...]
chyba za optymistycznie, dialer systemowy nie przyjmuje pustych
numerow telefonow - nim jeszcze mi sie nie udalo poloaczyc.

> 3. Bezpośrednio przy pomocy ppp
> ===============================
>
> Na prosty chłopski rozum nie bardzo chciało iść (slattach nie gada z modemem).
> Na dzisiaj nie mam czasu na zabawę. Jak rozgryzę, to podam przepis.
tez probowalem - ale - ale... urzywam pppd z linuxa, i tym sie lacze
bez problemow, jedyny problem z ppp.exe jest taki, ze NIE ma tam opcji
user i password -> nie za bardzo jest jak sie zidentyfikowac...
 jak to rozgryziesz, to bedzie spoko. podejrzewam ze nie ma tego problemu
przy innych pppdeamonach - np. safe fire ppp, itp.

pg

Grupa Asu'a asua_at_org.pl