SDI pod OS/2.

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Sat 25 Nov 2000 - 11:23:49 MET

Pozwolę sobie zreasumować cał problem, a Lechu może niech wrzuci to
na strony Tamu. Powiem krótko : doktoratu na tym zrobić się nie da - za proste.

1. Pod InJoyem :
================
        - Ustawiamy UserID i Password zgodnie z tym co nadała TP-SA.
        - tryb połączenia PPP
        - szybkość portu COM 115200
        - Timer i Idle timeout puste (nie rozłączy się automatycznie)
        - numer dzwonienia dowolny
        - pozostałe pola dzwonienia puste
        - ręcznie przygotowałem skrypt jak poniżej :

TX: hello1\r
RX: hello1\r\n
TX: <twój userid z TP SA>\r
RX: <twój userid z TP SA>\r\n
TX: <twoje hasło z TP SA>\r
RX: <twóje hasło z TP SA>\r\n

2. Dialer systemowy (powtarzam za Wojtkiem)
Login ID: <twój userid z TP SA>
Password: <twoje hasło z TP SA>
Phone Number: puste
Login Sequence: NONE
Connection type PPP
Your IP Address:puste
Destination IP Address: puste
Netmask: puste
MRU Size: 1500
VJ compression: tak
Domain nameserver: wiadomo
your host name:puste
your domain name: tpnet.pl
Modem Type:Null Modem
Com port: u mnie com1
speed: 115200
data bits: 8
parity NONE
Prefix: puste
Init String 1: puste
Init string 2: puste

3. Bezpośrednio przy pomocy ppp

Na prosty chłopski rozum nie bardzo chciało iść (slattach nie gada z modemem).
Na dzisiaj nie mam czasu na zabawę. Jak rozgryzę, to podam przepis.