Re: Siad a sieć, ale dlaczego ?

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_discoverfinancial.com)
Data: Mon 20 Nov 2000 - 21:30:30 MET

Grzegorz Chmaj wrote:
> [...]

> Pozycja w konfiguracji systemu pt. "Monitor dhcp" pokazuje prawid=A0owe=

> parametry, jednak m=F3j komputer nie chce wysy=A0a=E6 pakiet=F3w, ping =
nie
> odpowiada.
> =

> Przy starcie pojawia si=EA komunikat :
> "SCCARDADDR: Network is unreachable
> Nacisnij Enter aby kontynuowa=E6..."
> ale ten komunikat pojawiaj si=EA tak=BFe wczesniej i internet mi dziala=
l.
> Aha, pod windowsem internet dzia=A0a mi jak dzia=A0a=A0.

Wyglada na to, ze nie masz przydzielonego "default router".

> =

> Mam jeszcze pytanie : do czego "s=A0u=BFy" plik null pojawiaj=B1cy si=EA=
> g=A0=F3wnym katalogu?
> =

O ile dobrze pamietam, to dawniej tez mialem ten problem. W ktoryms z
plikow CMD jest "> NULL" zamiast "> NUL". Poszukaj w \MPTN\BIN plikow
*.CMD i zobacz, ktory to ma. Wydaje mi sie, ze moze to byc MPTSTART.CMD,
ale pamiec mnie moze zawodzic.

-- =

* *
* Rafal Szymczak *
* Discover Financial Services, Inc. *
* rafalszymczak_at_discoverfinancial.com *
* "Long live OS/2" *
* *