Siadła sieć, ale dlaczego ?

Autor: Grzegorz Chmaj (animus_at_bbs.chip.pl)
Data: Sun 19 Nov 2000 - 22:28:58 MET

Witam

Ostatnio zepsuła mi się sieć pod os/2. Jest to o tyle dziwne, że stało
się to "nagle" - po prostu pewnego dnia przestała działać.
Dostęp do internetu (bo to o niego chodzi) mam przez sieć lan z dhcp,
przy czym mam przydzielony swój własny stały ip.
Pozycja w konfiguracji systemu pt. "Monitor dhcp" pokazuje prawidłowe
parametry, jednak mój komputer nie chce wysyłać pakietów, ping nie
odpowiada.

Przy starcie pojawia się komunikat :
"SCCARDADDR: Network is unreachable
Nacisnij Enter aby kontynuować..."
ale ten komunikat pojawiaj się także wczesniej i internet mi dzialal.
Aha, pod windowsem internet działa mi jak działał.

HELP !!!

Mam jeszcze pytanie : do czego "służy" plik null pojawiający się w
głównym katalogu?

Grzegorz Chmaj