Re: Instalacja OS/2

Autor: mbs (mbs_at_poczta.fm)
Data: Mon 20 Nov 2000 - 06:50:02 MET

Łukasz S. wrote:

> Mam taki problem, do uzywanego komputera ktory kupilem dolaczona byla jakas
> dziwna dystrybucja systemu OS/2 v3. Otorz po odpaleniu znajdujacego sie tam
> pliku sysinstx.com dostaje komunikat, ze nie jest to prawidlowa wersja
> systemu i kaze podac sciezke do jakiegos interpretatora polecen np.
> command.com, po podaniu sciezki nic sie nie dzieje, po odpaleniu innego
> pliku (sysinst1.exe) wyrzuca komunikat "program nie moze pracowac w systemie
> msdos" w windows wyrzuca ze nie moze w windows.
>
> na plycie znajduja sie jeszcze pliki dysk2.xdf, dysk3.xdf itd. kiedy uzyc
> [...]
Konieczne jest utworzenie dyskietek startowych - jest tam opis.
Na CD masz obrazy dyskietek i ich spakowane pliki . Szukaj Disk0 i Disk1
- to są startowe - z nich odpalasz system , dalej zgodnie z tym co
zobaczysz na ekranie. W trakcie instalacji przyjmij klawiaturę US ,
później trzeba zainstalować Plkbd - jest na Teamie.

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl