Instalacja OS/2

Autor: Łukasz S. (neoplanet_at_poczta.fm)
Data: Sun 19 Nov 2000 - 21:21:35 MET

Mam taki problem, do uzywanego komputera ktory kupilem dolaczona byla jakas
dziwna dystrybucja systemu OS/2 v3. Otorz po odpaleniu znajdujacego sie tam
pliku sysinstx.com dostaje komunikat, ze nie jest to prawidlowa wersja
systemu i kaze podac sciezke do jakiegos interpretatora polecen np.
command.com, po podaniu sciezki nic sie nie dzieje, po odpaleniu innego
pliku (sysinst1.exe) wyrzuca komunikat "program nie moze pracowac w systemie
msdos" w windows wyrzuca ze nie moze w windows.

na plycie znajduja sie jeszcze pliki dysk2.xdf, dysk3.xdf itd. kiedy uzyc
programy xdfcopy da sie skopiowac cos na dyskietke, ale po otwarciu jest tam
tylko plik PACKING.lst. Nie wiem jak sie za to zabrac. Moze to nie jest
prawdlowa dystrybucja, a bycmoze to ja robie jakies glupie bledy.
Mam wiec pytanie: Jak prawidlowo instaluje sie OS/2 v3.

POZDRAWIAM
Lukasz Sklodowski