Re: Dobrzy ludzie dziekuje za dotychczasowa pomoc..

Autor: Jan Waliszewski (jan.waliszewski_at_t-system.com.pl)
Data: Fri 17 Nov 2000 - 11:40:48 MET

kozzy napisał(a):

> tak, ale jest na to lekarstwo - praca. poszedlem do pracy i zostalem
> zmuszony do pracy w windach, a poniewaz praca ma charakter
> nielimitowany, wiec w domu tez mam windy. do tego jeszcze ibm...
>
> 3maj sie!
> kozzy mailto:kozzy_at_mkr.net.pl

Pracuję: moje stanowisko komputerowe jest "windows free", w domu tak
samo... Rożnica polega na tym, że w firmie ja decyduję, co ma być
zainstalowane w komputerach. Czyli nie zawsze sytuacja wygląda tak
czarno. Mój OS/2 wypelnia właściwie większość moich potrzeb, właściwie w
tej chwili przydałyby się zaawansowane narzędzia do projektowania stron
internetowych - problemy zaczynają się, gdy muszę wykonać coś dla
użytkowników Windows, np. napisać kawałek oprogramowania.. Wtedy
komputer z Windows jest konieczny.

                                        Jan N. Waliszewski, tel. (0602)
372470