Re: Dziwne zachowanie pakerow

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Fri 10 Nov 2000 - 20:47:22 MET

On Fri, 10 Nov 2000 20:33:25 +0100 (MET), frankie wrote:

> [...]
>robic backup z dysku sieciowego na dysk lokalny za pomoca jakiegos pakera
>(arj,pkzip,rar) to otrzymuje dziwny efekt. Pakowane zostaja wszystkie zadane
>katalogi, ale gorzej jest z ich zawartoscia - pakowanych jest tylko kilka
>plikow a nie wszystkie. Dodam ze w chwili kopiowania zadna inna stacja nie
>korzysta z w/w plikow. Ponowne wywolanie nic nie zmienia (proby byly robione
>zarowno w okienku OS jak i DOS). Jesli robie podobna operacje poleceniem
>xcopy to nie wystepuja zadne problemy.
>
>Czy ktorys z grupowicz spotkal sie z podobnym problemem?

Ja nie, ale moze to kwestia bufora sieciowego - pogrzeb w ustawieniach sieci...

>Ktory paker najlepiej radzi sobie w srodowisku OS?

Jak dla mnie RAR dla OS/2

>Jak sprawdzic czy serwer jest dostatecznie opatchowany?

Co to znaczy dostatecznie? Mozesz sprawdzic wersje elementow systemu w plikach
syslevel

>Skad sciagnac najswiezszy zestaw poprawek do OS2?

Na IBM przede wszystkim, ale sa tez na polskich serwerach ftp - lista jest na
www.teamos2.org.pl

>Gdzie mozna znalesc FAQ i archiwa grupy?

FAQ - odsylacze na teamie, a archiwa - kiedys byly na www.man.lodz.pl, ale ostatnio
ktos w sigu reklamuje archiwa tej listy :)

Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne systemy maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
My OS/2 system uptime is: : 0d 3h 25m 14s 226ms (en).