Dziwne zachowanie pakerow

Autor: frankie (jacek_f_at_priv3.onet.pl)
Data: Fri 10 Nov 2000 - 20:29:23 MET

Jestem swiezym uzytkownikiem OSa i mam maly problem.

Mam siec: Serwer OS2 v4 (z systemem plikow HPFS), kilka stacji OS2 v3,
domene z kilkoma uzytkownikami z pelnym dostepem do plikow. Gdy probuje
robic backup z dysku sieciowego na dysk lokalny za pomoca jakiegos pakera
(arj,pkzip,rar) to otrzymuje dziwny efekt. Pakowane zostaja wszystkie zadane
katalogi, ale gorzej jest z ich zawartoscia - pakowanych jest tylko kilka
plikow a nie wszystkie. Dodam ze w chwili kopiowania zadna inna stacja nie
korzysta z w/w plikow. Ponowne wywolanie nic nie zmienia (proby byly robione
zarowno w okienku OS jak i DOS). Jesli robie podobna operacje poleceniem
xcopy to nie wystepuja zadne problemy.

Czy ktorys z grupowicz spotkal sie z podobnym problemem?
Ktory paker najlepiej radzi sobie w srodowisku OS?
Jak sprawdzic czy serwer jest dostatecznie opatchowany?
Skad sciagnac najswiezszy zestaw poprawek do OS2?
Gdzie mozna znalesc FAQ i archiwa grupy?

frankie