Prośba

Autor: Przemysław Romam (przem_r_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 09 Nov 2000 - 00:13:18 MET

Witam,

czy ktoś posiadający dostęp do stałego łącza mógłby mi ściągnąć i podesłać
następujące rzeczy:
- ostatni SDD, bodajże 7.03 (ten z IBM'a),
- najnowszy driver do HP DeskJet 600.
- najnowsze dyskietki instalacyjne do Warpa 4 lub pliki do podmiany,
- driver do myszy Logitech MouseMan+ (jest na IBM Device Driver) lub jakis
inny driver który obsługuje rolkę w tej myszce

Z góry wielkie, wielkie, wielkie dzięki.
Byłby zapomniał, wysyłajcie to na nastepujący adres:
informatyk_o1_at_gdynia.pbk.pl
Mam tam stałe łącze ale tylko do poczty :-(

Przemek