Re: Jak zobaczyć MSN?

Autor: Wojtek (w.nowinski_at_trg.com.pl)
Data: Wed 08 Nov 2000 - 21:35:55 MET

Jeżeli zainstalowałeś Warpa 4 deklarując chęć korzystania z internetu a sieci
lokalnej nie to w "Połączeniach" będziesz miał: Dyski, Drukarki,Strony WWW. Aby
zaistniał tam obiekt "sieć" musisz uruchomić instalację selektywną dla sieci i ją po
prostu zainstalować. Jeśli w folderze systemos/2->konfiguracja
systemu->instalacja/deinstalacja nie ma opcji instalacja selektywna dla sieci odpal
install.cmd z bazowego katalogu CD WARP 4 i postępuj jak wyżej. Lojalnie ostrzegam że
w podczas instalacji sieci ilość sterowników do kart sieciowych jest mocno ograniczona
i lepiej zaopatrzyć sie w takowe. Istalacja jest relatywnie prosta: trzeba wybrać
protokoły, adapter, podać domenę, zdecydować się na DHCP lub podać numer IP.
Problemy:
-jeśli NT współdzieli katalogi będące w głównym katalogu to ich nazwy nie mogą być
dłuższe od 8 znaków, kolejne załębione już tak. Podobno dotyczy to również Win95 ale
ja z tym nie miałem problemu.
- podobno NT musi mieć włączoną opcję "broadcast for lanman 2.0 clients" - nie
próbowałem bez niej
- nie da się administrować serverem NT (albo ja nie potrafiłem)
dawno nie używałem takiej konfiguracji wieć nie wszystko pamiętam. z ciekawszych
stron na tem temat polecam:
http://www.haynes97.freeserve.co.uk/os2tont.htm