Re: inny niz hpfs

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Fri 03 Nov 2000 - 00:13:03 MET

Witam,

On Sun, 29 Oct 2000 17:53:59 "Zbigniew Granica"
<zbyszek_at_oeiizk.waw.pl> wrote:

> Podzielilem dysk 8,4GB na 3 partycje primary i zainstalowalem bootmenagera:
> - tylko 2 z nich sa dodawane do bootmenagera ??

        O ile dobrze pamiętam, FDISK/2, podobnie jak OS/2, rozpoznaje tylko
partycje FAT i HPFS. Jak instalowałem Linuksa to poradziłem sobie w
ten sposób, że założyłem partycję FDISK-iem OS-owym, dodałem do
BootManagera i dopiero potem fdiskiem od Linuksa zmieniłem jej typ na
linuksowy (80 czy 81...).

> - czy mozna na partycji powyzej 3GB zainstalowac system inny inz HPFS?

        Granicą, o ile pamiętam, nie jest "3GB", a "cylinder 1024".
Informacja na ten temat powinna być w dokumentacji do systemu. Np.
DOS-a się nie da, a Linuksa się da. Innych nie sprawdzałem.

--
Pozdrawiam,
Jan.