Java 1.3

Autor: Krzysztof Barteczko (bartec_at_astercity.net)
Data: Sat 28 Oct 2000 - 01:58:56 MET DST

Witam,
jako stary weteran OS/2 przypatruje sie Waszej dzialalnosci z podziwem.

Co pisze bez ironii (bo i ja nadal uzywam z przyjemnoscia Warpa).
A konkretnie: mam pytanie czy Java 1.3 dla OS/2 mogla by byc dostepna
spoza licencji Software Choice?
Polityke IBM, polegajaca na tym, ze kaza slono placic uzytkownikom OS/2
za nowa Jave uwazam za czysty bandytyzm i kolejny krok w strone
zniszczenia tego systemu.
Popatrzcie: nikt inny nie musi za to placic ani grosza.
Tylko my - zaangazowani w umierajacy system - jestesmy narazeni na
koszty.
Czy ktos z grupowiczow moglby choc troche utrzec nosa bandytom z IBM i
postawic Jave 1.3 na jakims serwerze?

Pozdrawiam
Krzysztof Barteczko