Re: Warpzip

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_discoverfinancial.com)
Data: Fri 27 Oct 2000 - 23:06:40 MET DST

Wojtek wrote:
> =

> Przey ostatnie pr=F3bie ( ok 630 MB i 130 plik=F3w) kt=F3ra trwa=A0a 4 =
godziny i 10
> minut nic. w oknie zada=F1 wisi poza pulpitem i warpcenter tylko error =
log
> RSJta
> =

Mnie sie wydaje, ze masz problem z nadmiernym ruchem glowic po twardym
dysku. Programy kompresujace musz tworzyc tymczasowe zbiory w czasie
kompresji, zazwyczaj w katalogu, do ktorego prowadzi zmienna systemowa
TMP. Jesli ten katalog znajduje sie na partycji systemowej, a zrodlowe
pliki i plik docelowy na partycji danych, to wyobraz sobie ile ten dysk
musi sie napracowac. Do tego dochodzic moze swapowanie przy malej ilosci
RAMu i masz slimaka jak nic.

-- =

* *
* Rafal Szymczak *
* Discover Financial Services, Inc. *
* rafalszymczak_at_discoverfinancial.com *
* "Long live OS/2" *
* *