Re: Problem, duzy problem

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Fri 29 Sep 2000 - 19:59:32 MET DST

Leszek Kubrak napisał(a):

> Jeżeli chodzi o programowanie współbieżne, to polecam pozycję
> (powinieneś znaleźć w bibliotekach) Iszkowski, Maniecki "Programowanie
> współbieżne". Uczyłem się z niej na studiach 20 lat temu, ale cały czas
> jest aktualna.

Wlasnie, a o implementacji, czyli jak sie nazwyaja i jakie parametry
maja funkcje obslugujace to wszystko mozna wydobyc z dokumentacji
elektronicznej, ktora przynajmniej czesciowo powinna byc dostarczona z
kompilatorem. W kazdym razie semafory i caly ten kram powinien byc
opisany w pliku *.inf zatytulownym, "Control Program Programming Guide
and Reference".

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */