Re: Problem, duzy problem

Autor: Leszek Kubrak (infokub_at_nw.pp.com.pl)
Data: Wed 27 Sep 2000 - 18:08:11 MET DST

On Wed, 27 Sep 2000 15:28:52 +0200 (MET DST), Krzysztof Paw owski wrote:

>Ok, pytanie tylko skad? ;) Jezeli mozna mi polecic cos, co bede czytac,
>bede bardzo szczesliwy ;) Tyle tylko, ze ksiazek na powazne tematy
>jest malo. Ksiazek na temat programowania w OS/2 nie widzialem
>wcale. Na razie ucze sie na przykladach zalaczonych z kompilatorem
>i IBM WorkFrame/2 ale uczenie sie na czyims kodzie bez specjalnych
>wyjasnien to jak uczyc sie jezdzic samochodem na komputerze.

Jeżeli chodzi o programowanie współbieżne, to polecam pozycję
(powinieneś znaleźć w bibliotekach) Iszkowski, Maniecki "Programowanie
współbieżne". Uczyłem się z niej na studiach 20 lat temu, ale cały czas
jest aktualna.

Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
os.Kolorowe 25/5 tel.(0-12)425-04-40