Re: SmartBar

Autor: mbs (mbs_at_poczta.fm)
Data: Sun 24 Sep 2000 - 08:36:51 MET DST

Jan R. Plucinski wrote:
> 2. Ktoś przesłał mi keidyś wspaniały SmartBar. Czy mogę prosić
> o powtórkę? tego akurat nie odzyskałem...

Smart czy TaskBar ten drugi załączony a attachu.
Po ustawieniu systemu zrób sobie kopię na CD - CAŁOŚCI- niewiele
kosztuje a w razie czego pomaga - wystarczy przekopiować na tą samą
partycję. Przed wykonaniem fiksa zapisz system na bocznej partycji
(podstawa z MMOS2 i WinOS2 to niecałe 90MB + Pulpit(katalog)) - w razie
niepowodzenia uruchom maszynę z dyskietek i przepisz to spowrotem -
operacja taka trwa znacznie krócej niż wgrywanie systemu od początku.
Powodzenia

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl