SmartBar

Autor: Jan R. Plucinski (janrpluc_at_talex.com.pl)
Data: Sat 09 Sep 2000 - 17:28:15 MET DST

Witam!
1. Rozwaliłem sobie system OS/2. Jestem niepocieszony. Po instalacji
ponownej odnalazłem 40 tys. plików, jednak wielu cennych nie mam. Do
głównego kłopotu zaliczam niemożność zainstalowania Fixpaka. Mam wersję
10, 12 i 14, wszystko jedno jakiej narodowości.
Mam też różne sfxy do instalacji z dysku HDD. Ni można nic zrobić...
Pliki service.log i inne takie tam usuwam i nie pomaga to. A bez fiksa
nie mogę mieć Lotusa i NS 4.6 i innych rzeczy...

2. Ktoś przesłał mi keidyś wspaniały SmartBar. Czy mogę prosić o
powtórkę? tego akurat nie odzyskałem...

Z poważaniem

Jan