Re: 602 Pro

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_pg.gda.pl)
Data: Fri 18 Aug 2000 - 16:58:28 MET DST

On Fri, 18 Aug 2000, Grzegorz Szyszlo wrote:

> jesli partycja jest wieksza niz 2GB, to do winos2 i takze niestety
> do odina jest zwracana wartosc 0free. tak jest u mnie, ale nie pamietam
> ktorego mam fixa. chyba 6 lub 9, nie pamietam. moze w nowszym to
> poprawili
> i jest zwracane 2GB jesli jest wiecej, lub tyle ile jest wolnego.
> to samo dotyczy calkowitej wielkosci volumenu :( rada jest jedna.
> do instalacji nalezy zmniejszac hpfs do wielkosci ciut ponizej 2GB.
> uciazliwe to.

 Tez na to wpadlem :) Wystarczylo ustawic TMP na C: (tylko 1GB) i poszl
dalej. Ale i tak sie wysypal, ale w ciekwy sposob. Gdy zacza sie
rozpakowywac okienka poznikaly i sadzilem ze na tym koniec. Ale jakis czas
pozniej uruchamiam WatchCata a tam wisi taki proces: PE (you should not
see me), czy cos podobnego. Dowcipnisie ;)

pOSdrawiam, Marek