Re: 602 Pro

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 18 Aug 2000 - 15:05:24 MET DST

Marek Wojciechowski wrote:

> w kluczowym momencie stwierdza, ze brakuje mu miejsca na D: "partycja
> bootujaca" i na tym koniec. Oczywiscie na D miejsca jest duuuzo.

jesli partycja jest wieksza niz 2GB, to do winos2 i takze niestety
do odina jest zwracana wartosc 0free. tak jest u mnie, ale nie pamietam
ktorego mam fixa. chyba 6 lub 9, nie pamietam. moze w nowszym to
poprawili
i jest zwracane 2GB jesli jest wiecej, lub tyle ile jest wolnego.
to samo dotyczy calkowitej wielkosci volumenu :( rada jest jedna.
do instalacji nalezy zmniejszac hpfs do wielkosci ciut ponizej 2GB.
uciazliwe to.