Re: co to jest

Autor: Krzysztof Koczubik (joozek4home4_at_klienci.pkobp.pl)
Data: Mon 07 Aug 2000 - 18:53:10 MET DST

Grzegorz Szyszlo napisał(a):

> plik core jest to standardowo obraz pamieci procesu, ktory sie wywalil
> pod unixem. w os/2 procesy wywalaja core jesli korzystaja z biblioteki
> EMX, a ta jak wiadomo w pewnym stopniu symuluje srodowisko unixa.
>
> pliki/katalofi found* to efekt nieprawidlowego zamkniecia systemu.
> po prostu chkdsk jak sprawdza dysk i znajdzie jakis plik ktory nie
> ma przydzielonej nazwy, to przydziela mu nazwe found<ilestam>, numeruje
> pokolei.

Dzięki wszystkim za odpowiedzi, i po kilku latach bycia z os/2 można się
czegoś nowego dowiedzeć, zwłasza gdy niezbyt trafło się z nowszym
sprzętem.
System "siadał" ostatnio coś często, wrócił teraz na stare wypróbowane
miejsce czyli płytę asus tx'97, gdzie będzie bił domowy rekord "This
OS/2 system uptime....."

 Pozdrawiam Krzysztof_K
obćas joozek/2 or boos2 * Opole * fido 2:484/33

This OS/2 system uptime is 4 days 13:10 hours (en).

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl