Re: co to jest

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 07 Aug 2000 - 16:00:15 MET DST

Krzysztof Koczubik wrote:

> Ostatnio pojawiły mi się dziwne pliki:
> w katalogu setiathome był sobie plik "core"
> a na partycji systemowej pojawiły się katalogi "found*" z pliczkami
> "found0, found1,found2

plik core jest to standardowo obraz pamieci procesu, ktory sie wywalil
pod unixem. w os/2 procesy wywalaja core jesli korzystaja z biblioteki
EMX, a ta jak wiadomo w pewnym stopniu symuluje srodowisko unixa.

pliki/katalofi found* to efekt nieprawidlowego zamkniecia systemu.
po prostu chkdsk jak sprawdza dysk i znajdzie jakis plik ktory nie
ma przydzielonej nazwy, to przydziela mu nazwe found<ilestam>, numeruje
pokolei.

btw. mysle ze po prostu komputer ci sie wywalil.