Re: FP 14 Pierwsze wrażenia

Autor: Wojciech Smagowicz (wojtek_at_cyber.olnet.com.pl)
Data: Tue 01 Aug 2000 - 11:40:52 MET DST

Wojciech Smagowicz napisał(a):
> Sesja Win-OS2 chodzi gładko - szybciej niż w FP13 (obserwując na Civ2).
> Zmienił się numerek na początku ;-).
> Wydaje mi się, system wolniej się uruchamia i przy Netscape bardziej
> mieli dyskiem.
> Ogólna szybkość w zasadzie bez zmian.
Zostawiłem na noc włączonego (uruchomiony Netscape Messenger i
Civilzation2) i rano nie dało się pracować - dysk prawie wyskakiwał z
łożyska! Swap urusł do 211MB (mam 48RAM-u) wg PMPatrol. Nie wiem co w
nocy robił (duch BG??).
Po wyłączeniu wszystkiego rozmiar swap-a spadł do 190MB i 25%wolnego
(wg. PMPatrol)
Teraz uruchomiłem ponownie to wszystko i swap ma rozmiar 25MB. Więc o co
chodzi??

--
                                     Wojciech Smagowicz
                                     wojtek_at_cyber.olnet.com.pl