Naped MO na scsi

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (mpc_at_chzgoda.pl)
Data: Tue 01 Aug 2000 - 10:06:54 MET DST

Mam naped Fujitsu 230F (chyba), droga prezentu wszedlem w posiadanie
i ehm. smieszny problem.
1. naped jest wykrywany przez scsi
2. nie instaluje sie sterownik do tegoz napedu (mowi, ze uzadzenie not
found)
3. urzadzenie jest widoczne (mam sobie literke dysku, nawet zmieniac
dyskietki moge w trakcie pracy)

Wiec w czym problem ? nie moge zmienic mu przypisania litery dysku - a
musze. Oryginalny sterownik mial taka mozliwosc.
reservedriveleter nie dziala na mo. Mam ustawiona wysoka literke, cdki
chodza ok.

pozdrawiam
mpc