Re: Help!!! Jak odzyskac dane?

Autor: Hubert (hubert_grupy_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 21 Jul 2000 - 10:15:51 MET DST

Czesc.
Wielkie dzieki za pomoc, ale dysk musial wtedy (na ktorym zreszta byl Netscape, stad
nie odebralem Twojego maila) pojechac juz do fachowca. Czy to byl fachowiec czy tez
nie - nie wiem. Odzyskal ok. 30% waznych danych (dysk byl mocno pokawalkowany).
Niestety tych najwazniejszych nie, wiec szybko musialem odrabiac straty.

> FATy plikow i dalszych katalogow zapisanych w podkatalogach powinny zostac
> nietkniete gdyz nie leza w czesci systemowej dysku tylko w czesci danych; wiec
> dane z tych katalogow jakis unformat czy inna utylita powinna odzyskac bez
> problemu. Podsumowujac - te pliki, ktore miales w katalogu glownym mozesz uznac
> za stracone dla automatycznego odzysku, jedynie recznie wg zawartosci. Cala
> reszta powinna sie dac odtworzyc automatycznie lacznie ze struktura katalogow.

Z tego co piszesz to pomimo pokawalkowania plikow, jesli nie byly w root, powinny
sie w calosci dac odzyskac? Czy tak? Bo mi powiedziano, ze nie odzyskano ich gdyz
byly wlasnie pokawalkowane.

> plikow, ktore pamietasz i jak trafisz na cos co wyglada na FAT, nastaw "view as
> FAT" i manipuluj calymi plikami.

Co to znaczy manipuluj calymi plikami?

Jeszcze raz dziekuje za pomoc.

Serdecznie pozdrawiam
Hubert

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-comp-os-os2
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-comp-os-os2/